Буктрейлери



  
Щоб зробити книгу популярною, у ХХІ столітті встановити звичайний білборд замало. В еру смартфонів від екрана улюбленого ґаджета за комір не відтягнеш і поважного дядечка, і затятого двієчника, тут на допомогу прийде якісний буктрейлер.

           Буктрейлер — це короткий відеоролик, 
       який надихає прочитати книгу.
Мета таких роликів — привернути увагу до нового видання чи класичного твору: розсмішити або зворушити, налякати або викликати захоплення.
Якісний буктрейлер триває не більше трьох хвилин. Він може передавати емоції, асоціації до подій в книзі, але ніколи не відкриє її таємницю — хіба ж цікаво читати, коли всі карти розкрито?
Перші буктрейлери з’явилися 2002 року в США. Це були звичайні слайд-шоу з ілюстрацій, підписів та закадрових коментарів. Однак справжню популярність буктрейлерам принесла демонстрація відео до вампірської саги Крістін Фіхан «Темна симфонія». Сталося це 2003 року на книжковій ярмарці в Луїзіані.
В Україні появу буктрейлерів пов’язують з видавництвом «Фоліо», яке до Львівського форуму в 2008 році створило буктрейлери на дві книги подружжя Шевченків: «Кривава осінь у місті Лева» та «Оксамитовий перевертень».

        Для створення буктрейлера використовують:

  •            фотографії,
  •            мальовані ілюстрації,
  •            відеонарізку з фільмів,
  •            любительське знімання,
  •            музичний супровід,
  •            текстові слайди. 

             1.Буктрейлери до трагедії В.Шекспіра "Ромео і                   Джульєтта":

   2. Буктрейлер до роману М. Булгакова 
                " Майстер і Маргарита":


https://youtu.be/vUC4-F99xVs

               3.Буктрейлер до роману О.Пушкіна "Євгеній 
 Онєгін":


4.Буктрейлер до поеми Гомера " Іліада":


5. Твір Д.Олдріджа " Останній дюйм":



6. Буктрейлер до твору В.Бикова "Альпійська            
 балада"




 7. Буктрейлер до твору Шолом - Алейхема " Пісня 
 над  піснями"



 
            8.Буктрейлер до твору Сервантеса "Дон Кіхот"
 






 


Комментариев нет:

Отправить комментарий