Щоб зробити книгу популярною, у ХХІ столітті встановити
звичайний білборд замало. В еру смартфонів від екрана улюбленого ґаджета за
комір не відтягнеш і поважного дядечка, і затятого двієчника, тут на допомогу
прийде якісний буктрейлер.
Буктрейлер
— це короткий відеоролик,
який надихає прочитати книгу.
який надихає прочитати книгу.
Мета таких роликів — привернути увагу до нового видання чи класичного
твору: розсмішити або зворушити, налякати або викликати захоплення.
Якісний буктрейлер триває не більше трьох хвилин. Він може передавати
емоції, асоціації до подій в книзі, але ніколи не відкриє її таємницю — хіба ж
цікаво читати, коли всі карти розкрито?
Перші буктрейлери з’явилися 2002 року в США. Це були звичайні слайд-шоу з
ілюстрацій, підписів та закадрових коментарів. Однак справжню популярність
буктрейлерам принесла демонстрація відео до вампірської саги Крістін Фіхан
«Темна симфонія». Сталося це 2003 року на книжковій ярмарці в Луїзіані.
В Україні появу буктрейлерів пов’язують з видавництвом «Фоліо»,
яке до Львівського форуму в 2008 році створило буктрейлери на дві книги
подружжя Шевченків: «Кривава осінь у місті Лева» та «Оксамитовий перевертень».
Для створення буктрейлера використовують:
- фотографії,
- мальовані ілюстрації,
- відеонарізку з фільмів,
- любительське знімання,
- музичний супровід,
- текстові слайди.
" Майстер і Маргарита":
Онєгін":
4.Буктрейлер до поеми Гомера " Іліада":
5. Твір Д.Олдріджа " Останній дюйм":
6. Буктрейлер до твору В.Бикова "Альпійська
балада"
7. Буктрейлер до твору Шолом - Алейхема " Пісня
над піснями"
8.Буктрейлер до твору Сервантеса "Дон Кіхот"
балада"
над піснями"
8.Буктрейлер до твору Сервантеса "Дон Кіхот"
Комментариев нет:
Отправить комментарий