План роботи МС



План роботи

районної методичної студії

вчителів зарубіжної літератури

на 2020/2021 навчальний рік

Проблема

Сучасні підходи до формування та розвитку інноваційної культури вчителя -  словесника

Керівник: Шарова Н.Я., вчитель зарубіжної літератури  Петрівської ЗШ І – ІІІ ступенів

 

з/п

Зміст роботи

Дата

Фахові проблеми «Методичні гойдалки»

29.10.2020 р.

1.

Комунікативна лабораторія.

Поради щодо формування в учнів інтересу до навчання

2

Стратегія розвитку самоосвітньої діяльності.

Коло ідей. Емоційний інтелект і сучасний урок зарубіжної літератури

3.

Практичний модуль.

Методи і прийоми, спрямовані на реалізацію емоційно - ціннісного компонента уроку зарубіжної літератури

4.

Корисні лінки.

Дистанційна творча майстерня

Завдання для роботи між заняттями

      1.Створення фрагментів  уроку(за вибором учителя) із використанням художнього

        моделювання емоцій під час вивчення  творів.

      2. Розміщення матеріалів із досвіду роботи вчителів на шкільних вебсайтах та

         Інтернет – ресурсах.

 

Лабораторія «Експериментальний майданчик»

06.01.2021 р.

1.

Комунікативна лабораторія.

Поради щодо створення ситуації успіху

 

2.

 

Стратегія розвитку самоосвітньої діяльності.

Коло ідей. Методи і прийоми, які сприяють ситуації успіху на етапах уроку

3.

Корисні лінки.

Дистанційна творча майстерня

 

Завдання для роботи між заняттями

1.      1. Розробити уроки із використанням технологічних прийомів створення ситуації успіху (тема уроку за вибором слухачів).

 2.Творче використання інформаційно – освітнього простору  у практичній діяльності:

·    Canva – онлайновий конструктор для створення візиток, ілюстрацій і

   постерів та його використання на уроках зарубіжної літератури

Лабораторія  «Інтернет – технології»

25.03.2021 р.

1.

Комунікативна лабораторія.

 Поради щодо розвитку творчих здібностей учнів

 

2.

У центрі уваги.

Розвиток образного мислення на уроках зарубіжної літератури

 

3.

Майстерня вчителя.

Навчальний діалог та ІКТ – супровід як ефективні методи навчання на сучасних уроках

  4.

 

Підсумки роботи методичної студії.

Наша філологічна «нива»

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий